مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 09:152022-01-17سياسي

مراسم تکریم مادران شهدا در دشتی برگزار شد


در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا شهرستان دشتی با حضور مردم و مسئولان در حسینیه شهید ملاح برگزار شد.

- بوشهر- در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا شهرستان دشتی با حضور مردم و مسئولان در حسینیه شهید ملاح برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهدوست امام جمعه دشتی یکشنبه شب در این مراسم با اشاره به ویژگی های حضرت ام البنین (س) اظهار داشت: تواضع و ادب ایشان در برابر امیر المومنین (ع) و فرزندان آن حضرت یکی از ویژگی های برجسته حضرت ام البنین (س) بوده است.

وی افزود: ویژگی های حضرت باعث شده که به فرزند برومندش تجلی پیدا کند، اگر حضرت ابوالفضل (ع) دارای ویژگی بصیرت، وفاداری و ایمان است قبل از آن مادرش این ویژگی ها را داشته است.

زاهدوست با بیان اینکه حضرت ام البنین (س) زمان شناس بود، گفت: آن حضرت در تداوم روشنگری و آگاهی جامعه و انتقال پیام سید الشهدا به جامعه از هیچ تلاشی دریغ نورزید.

وی با اشاره به اینکه شما مادران و همسران شهدا ام البنین زمان ما هستید، خاطر نشان کرد: همه ما مدیون خون مطهر شهدا و صبر و استقامت مادران و همسران شهدا هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تکریم مادران شهدا در دشتی برگزار شد

مراسم تکریم مادران شهدا در دشتی برگزار شد