مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 17:502022-01-16سياسي

7 میلیون نفر در کشور واکسن نزده اند


7 میلیون نفر در کشور حتی دوز اول واکسن را هم نزده ‏اند، 14 میلیون نفر نوبت دوم و 40 میلیون نفر هم نوبت سوم را تزریق نکرده اند بنابراین مهم ترین کار در این شرایط ترغیب مردم به سمت رعایت نکات بهداشتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کمال حیدری امروز در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به نگرانی های بحث جمعیت اظهار کرد: حل برخی از جنبه های معضل جمعیت بر عهده وزارت بهداشت و بخشی هم فراتر از وزارت بهداشت مربوط به مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه است که حتی از خارج از کشور هم خط می گیرد.

وی با بیان اینکه این روند ما را در سال های آینده با معضل سالمندی جمعیت مواجه خواهد کرد، افزود: خط مقدم مواجهه با مردم در بحث جمعیت وزارت بهداشت است و همکاران ما باید در مشاوره ها و مراقبت های بهداشتی، مردم را ترغیب به فرزند آوری کنند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه هر کدام از بخش های جامعه از جمله متولیان فرهنگ مانند حوزه های علمیه و دیگر اقشار هم باید به سهم خود به وظایف شان عمل کنند، افزود: یکی از معضلات مهم جمعیت بحث سقط جنین است که جامعه نسبت به حرمت شرعی آن آگاهی ندارد و به عنوان یک عمل اختیاری با آن برخورد می کند که در این رابطه حوزه های علمیه باید ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 میلیون نفر در کشور واکسن نزده اند

7 میلیون نفر در کشور واکسن نزده اند