مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 15:352022-01-16اقتصادي

ادعای توقف پرداخت تسهیلات در بانک ها تکذیب شد


انتشار ادعاهایی مبنی بر توقف پرداخت تسهیلات در برخی بانک ها نه تنها رد می شود، بلکه گزارش ها از رشد منابع و تسهیلات بانک ها در سال جاری حکایت دارد.

- به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، علیرضا قیطاسی با تاکید بر عدم توقف پرداخت تسهیلات در بانک ها اظهار کرد: بانک ها از صبح که فعالیت خود را آغاز می کند تا پایان ساعات کاری به ارائه خدمات امور بانکی اعم از دریافت سپرده و اعطای تسهیلات مشغول هستند و توقف پرداخت تسهیلات به هیچ عنوان صحت ندارد.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی تصریح کرد: بانک ها در طول سال با توجه به منابع و مصارفی که دارند و بر اساس سیاست اعتباری خود، به پرداخت تسهیلات می پردازند و توقف در تسهیلات معنی ندارد.

ممکن است منابع بانکی کاهش یابد یا زمان اعطای تسهیلات کمی بیشتر شود اما توقفی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در واقع بانک های دولتی و نیمه دولتی که عضو شورای هماهنگی هستند بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، سیاست اعتباری خود و سیاست دولت اقدام به پرداخت تسهیلات می کنند؛ ضمن اینکه تمام تکالیفی که توسط مجلس و دولت به بانک ها تکلیف می شود هم با برنامه ریزی اعتباری در حال انجام است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی با بیان اینکه آمارها نیز بیانگر این است که اعطای تسهیلات بانک ها از ابتدای سال تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای توقف پرداخت تسهیلات در بانک ها تکذیب شد

ادعای توقف پرداخت تسهیلات در بانک ها تکذیب شد