مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:252022-01-16سياسي

فارس در اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان پیشتاز باشد


در اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان نیز به شدت و جدیت به دنبال اجرای مصوبه مجلس هستیم و تلاش می کنیم فارس در این زمینه پیشتاز باشد.

- ، محمدهادی ایمانیه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، عنوان کرد: از مدیریت آموزش و پرورش خواسته شده توقعات و خواسته های خود را در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری از همه دستگاه ها و سازمان ها به صورت دسته بندی شده و در قالب پاورپوینت ارائه دهند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه اهمیت جایگاه آموزش و پرورش به اندازه ای است که همه سازمان ها باید در تحقق اهداف و ایده های این مجموعه کمک کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 800 هزار دانش آموز در استان فارس مشغول به تحصیل هستند که با اعضا خانواده خود در ارتباطی مستمر به سر می برند؛ بنابراین برای ایجاد تحول در حوزه های مختلف جامعه باید مورد توجه قرار گیرند.

ایمانیه جدیت در اجرای سند تحول آموزش و پرورش را امری ضروری دانست و اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه اجرا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، فارس می تواند پیشتاز تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه باشد.

وی همچنین با بیان اینکه امر پرورش باید در نظام آموزش و پرورش در اولویت باشد، عنوان کرد: دانش آموزانی که در این نظام رشد می کنند باید بیاموزند ابتدا خادم جامعه و منفعت رسان به عموم مردم باشند و سپس به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس در اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان پیشتاز باشد

فارس در اجرای نظام رتبه بندی فرهنگیان پیشتاز باشد