مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:302022-01-16اجتماعي

ادامه بارش ها در استان زنجان/ کاهش قابل توجه دما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اداره کل هواشناسی استان زنجان با صدور هشدار نارنجی که بیانگر احتمال وقوع خسارت است، توصیه هایی را به کاربران جاده ای و همچنین شهروندان ارائه کرد.

 در این هشدار جوی با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی فعال در استان تاکید شده است که فعالیت این سامانه از اواخر روز یکشنبه تشدید و تا اوایل روز سه شنبه ادامه خواهد بود.

 در این هشدار جدی نوع مخاطره بارش متوسط تا زیاد برف عنوان شده که در ارتفاعات و مناطق بادگیر نوع مخاطره وقوع کولاک برف اعلام شده است.

 اداره کل هواشناسی استان زنجان منطقه اثر هشدار نارنجی رنگ را همه مناطق استان شامل شهرستان های زنجان، طارم، خدابنده، ابهر، خرمدره، ایجرود، سلطانیه و ماهنشان اعلام کرده است که نتیجه فعالیت سامانه بارشی اختلال در تردد، لغزندگی معابر، کاهش دید، احتمال انسداد مسیرهای کوهستانی و روستایی و در نهایت افزایش مصرف حامل های انرژی خواهد بود.

کارشناسان اداره کل هواشناسی استان زنجان با توصیه به هم استانی ها و کاربران جاده های استان برای اجتناب از سفرهای غیرضروری به ویژه در مناطق برف گیر و محورهای کوهستانی تاکید کردند در صورت ضرورت انجام سفر همراه داشتن تجهیزات زمستانی و پوشش گرم و آمادگی برف روبی و بازگشایی معابر ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بارش ها در استان زنجان/ کاهش قابل توجه دما

ادامه بارش ها در استان زنجان/ کاهش قابل توجه دما