مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:202022-01-15سياسي

کمک بیش از 19 میلیاردریال به فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالجاری بیش از 19 میلیاردریال به فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد خبر داد کمک بیش از 19 میلیاردریال به فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالجاری بیش از 19 میلیاردریال به فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

سردار حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه مدیرکل کمیته امداد استان و رییس و کارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از خانواده مددجویی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید کردند.

قباد مبشری در این بازدید گفت: در سال جاری مبلغ کمکها به فرزندان معنوی تحت حمایت 19 میلیارد و 479 میلیون تومان بوده که 12 میلیارد و 900 میلیون آن نقدی و مابقی کمکهای غیرنقدی بوده است.

سردار رهام بخش حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس که به همراه خانواده و.

یکی از همکاران از خانواده فرزند معنوی خود بازدید کرد ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کمیته امداد با اختصاص یک دستگاه تلویزیون و اهدای مبالغ حضوری وتهیه پوشاک برای خانواده بازدید شده قول مساعدت مبلغ 5 میلیون تومان نقدی به این خانواده داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 19 میلیاردریال به فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)

کمک بیش از 19 میلیاردریال به فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)