مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:402022-01-15بين الملل

روایت مرکز امنیتی درباره حمله پهپادی به پایگاه بلد، مضحک است


مسئول امنیتی گردان های حزب الله در واکنش به بیانیه مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق درباره حمله به پایگاه هوایی بلد، این بیانیه را تمسخرآمیز و همراه با اشتباهات متعدد توصیف کرد.

- ، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق در واکنش به بیانیه مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق درباره حمله پهپادی بامداد شنبه به پایگاه هوایی بلد در استان صلاح الدین عراق، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: روایت مرکز اطلاع رسانی امنیتی درباره حمله به پایگاه بلد، تمسخرآمیز و حاوی اشتباهات متعدد است.

در ادامه توییت العسکری آمده است: پهپادهای استفاده شده در عراق فقط دو نوع است: نخست: پهپادهای تهاجمی انفجاری که مستقیماً سراغ هدف می رود و قادر به تغییر مسیر یا بازگشت به پایگاه محل پرواز نیست.

دوم: پهپادهای شناسایی که نمی تواند در فضای مه آلود فعالیت کند، نیازی به نزدیک شدن به هدف ندارد و غالباً هنگام انجام مأموریت با چشم غیرمسلح دیده نمی شود.

وی تأکید کرد: پهپادهای تهاجمی این گونه کار می کنند و پهپادهای شناسایی نیز غالباً به بیشتر از یک پهپاد برای انجام مأموریت نیاز ندارند.

در پایان توییت ابوعلی العسکری تصریح شد: پهپاد اختیاری ندارد که بخواهد طبق ادعای مرکز اطلاع رسانی امنیتی و مثل فرمانده آنها و حامیان او از محل حادثه بگریزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مرکز امنیتی درباره حمله پهپادی به پایگاه بلد، مضحک است

روایت مرکز امنیتی درباره حمله پهپادی به پایگاه بلد، مضحک است