مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:202022-01-15حوادث

روایت پلیس وظیفه شناسی که شهروند گرفتار در گِل و برف را نجات داد


راننده ای طی تماس با مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ضمن قدردانی از زحمات ماموران پلیس راه که در برف و سرما به مردم خدمت رسانی می کنند، نجات خود از حادثه ای که برایش پیش آمده بود را مدیون مسؤولیت پذیری یکی از ماموران پلیس راه نجف آباد دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، یک راننده در گفت وگوی تلفنی با مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان اظهار داشت: شب گذشته با خودروی ال نود خود از جاه نهاوند به سمت اصفهان می آمدم و بعد از گذشتن از جاده بویین و میاندشت وارد محور داران شدم و چون مسافت زیادی را طی کرده بودم و از طرفی هم هوا به شدت برفی شده بود، تصمیم گرفتم که در کنار جاده کمی توقف کرده و بعد از کمی استراحت و مناسب شدن هوا دوباره به رانندگی خود ادامه دهم.

وی افزود: ساعت حدود یک و نیم شب بود که ماشین را روشن کردم، اما هرچقدر گاز را می فشردم، چرخ های ماشین بیرون حرکت نمی آمدند؛ از خودرو پیاده شدم و دیدم تایرها حسابی در گل و برف فرو رفتند.

نمی دانستم چکار کنم، هیچ خودرویی هم آن ساعت از جاده عبور نمی کرد.

هوا سرد و تاریک بود و من هم وسیله ای نداشتم که بتوانم ماشینم را از درون گل بیرون بیاورم.

این هموطن در ادامه صحبت هایش گفت: مدام با خودم نذر و نیاز می کردم و چشمم به جاده بود که یک نفر به دادم برسد تا اینکه نا گهان یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت پلیس وظیفه شناسی که شهروند گرفتار در گِل و برف را نجات داد

روایت پلیس وظیفه شناسی که شهروند گرفتار در گِل و برف را نجات داد