مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 14:252022-01-15سياسي

اردمین در گذر زمان رونمایی شد


آیین رونمایی از کتاب اردمین در گذر زمان با حضور جمعی از نویسندگان، اساتید دانشگاه و مسئولان محلی در روستای اردمین از توابع بخش نوبران برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی آیین رونمایی از کتاب "اردمین در گذر زمان" با حضور جمعی از نویسندگان، اساتید دانشگاه و مسئولان محلی در روستای اردمین از توابع بخش نوبران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این آیین داود منظوری استاد دانشگاه و از اعضای گروه تالیف این کتاب به معرفی اجمالی روند فعالیت کارگروه تالیف کتاب در دو حوزه میدانی و کتابخانه ای پرداخت و اظهار کرد: این کتاب به صورت علمی و مستند تدوین شده است.

وی با اشاره به بعضی از مستندات مورد استفاده در کتاب به توصیف مختصری از چگونگی استقرار جمعیت های انسانی در منطقه اردمین و روستاهای اطراف از هزاره های قبل از میلاد مسیح تا دوران زندیه و قاجار با توجه به مستندات علمی پرداخت و گفت: این کتاب نه تنها در اردمین که در کل منطقه شمال غرب ساوه و حتی در استان های همدان، قزوین و مناطق ترک نشین می تواند مورد استفاده و استناد قرار گیرد.

منظوری هدف از تالیف کتاب را ارائه مستندی فشرده و قابل اتکا از تاریخچه و سرگذشت و آداب و رسوم و آیین های زندگی مردم این روستای کهن نه تنها به نسل جدید و آینده روستا، بلکه همه علاقمندان به تاریخ ایران دانست و افزود: در نگارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردمین در گذر زمان رونمایی شد

اردمین در گذر زمان رونمایی شد