مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 10:402022-01-15حوادث

آخرین وضعیت مورموری سیل زده/ خسارات در حال برآورد است


طغیان رودخانه فصلی در مورموری باعث خسارت به منازل مسکونی، اماکن تجاری و احشام مردم شده به همین علت تیم های خدماتی- امدادی به این منطقه اعزام شده و در حال امداد رسانی و تخلیه آب منازل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در پی بارش های فراوان عصر جمعه و دیشب باعث شد رودخانه ی مرکزی که از وسط شهر مورموری می گذرد طغیان کرده و خسارات فراوانی به مردم این شهر وارد کند.

90 میلیمتر باراش باران در مورموری حاتمی فرماندار آبدانان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: از عصر جمعه بیش از 90 میلیمتر بارش در مورموری رخ داده و باعث شده رودخانه مرکزی این شهر طغیان کند چرا که این رودخانه گنجایش این همه بارش را نداشته و آب به داخل منازل و مغازه های اطراف رودخانه ورود کرده است.

وی ادامه داد: برآوردهای اولیه از طغیان رودخانه به بیش از 70 منزل مسکونی و تجاری خسارات وارده کرده است و در حال حاضر تیم های ارزیاب در منطقه حاضر و در حال برآورد خسارت هستند.

فرماندار آبدانان گفت: این طغیان و سیل به زیرساخت ها در این بخش بخصوص در حوزه تاسیسات آب، تانکرها، پل ها، مزارع، وسایل نقلیه، احشام، لوازم خانگی و عشایر این منطقه خسارت وارد کرده است.

زیرساخت های مورموری تخریب شده اند بهرام نیا استاندار ایلام در گفت وگو با فارس گفت: خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی در سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مورموری سیل زده/ خسارات در حال برآورد است

آخرین وضعیت مورموری سیل زده/ خسارات در حال برآورد است