مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 09:252022-01-15پزشكي

8 بیمار در صف پیوند حیات دوباره یافتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر مسعودی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: در پی مرگ مغزی دو تن از هموطنان به نام های هانیه صوفی خضری 17 ساله از شهرستان بوکان و امیررضا عسگرخان 12 ساله از ارومیه، - با نیک اندیشی 4 خانواده داغدار در سه استان، 8 بیمار در صف پیوند حیات دوباره یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر مسعودی معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: در پی مرگ مغزی دو تن از هموطنان به نام های هانیه صوفی خضری 17 ساله از شهرستان بوکان و امیررضا عسگرخان 12 ساله از ارومیه، اعضا حیاتی این عزیزان، پس از جلب رضایت خانواده های آنها، به 5 بیمار که از نارسایی کلیه و کبد رنج می بردند، اهدا و نام و یاد آنان در فهرست جانبخشان نامیرا به ثبت رسید.

وی با قدردانی از صبر و گذشت خانواده درگذشتگان، افزود: از ابتدای سال جاری 9 مورد اهدای عضو در استان آذربایجان غربی انجام شده است.

خالقی مسئول واحد فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز از یک مورد اهدای عضو در مشهد خبر داد و گفت: در پی درگذشت زنده یاد معصومه کیامهر در بیمارستان رضوی، اعضای حیاتی آن عزیز، پس از تأیید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده، به دو بیمار که از نارسایی کبد و ضعف بینایی رنج می بردند، اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 بیمار در صف پیوند حیات دوباره یافتند

8 بیمار در صف پیوند حیات دوباره یافتند