مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 23:002022-01-14بين الملل

بی میلی جوانان صهیونیست برای حضور در یگان های رزمی


مقام های رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از عدم تمایل جوانان سرزمین های اشغالی برای حضور در یگان های رزمی ابراز داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از عدم تمایل نظامیان این رژیم برای خدمت در یگان های رزمی ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المنار، وی در سخنرانی گفت که تعداد زیادی از نظامیانی که باید دوره سربازی خود را سپری کنند، ترجیح می دهند که در یگان های رزمی دوره سربازی خود را سپری نکنند و در یگان های فناوری این دوره را بگذرانند.

کوخاوی هشدار داد این موضوع سبب خواهد شد تا آمادگی ارتش این رژیم برای جنگ، مبارزه و فداکاری در مبارزه با دشمنان کاهش یافته و سبب می شود تا حجم یگان های رزمی کاهش یافته و در توانایی ارتش اسراییل برای انجام ماموریت های رزمی شکاف ایجاد خواهد شد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی نیز در گزارشی نوشت که بسیاری از جوانان اسراییلی برای اینکه مجبور به طی دوره سربازی خود در یگان های رزمی نشوند، وارد رشته های پزشکی می شوند تا بتوانند از خدمت در یگان های رزمی دوری کنند.

این شبکه صهیونیستی نوشت که بسیاری از نظرسنجی های اخیر نشان می هد که بسیاری از جوانان اسراییلی، تمایلی برای سپری کردن دوره سربازی خود در یگان های رزمی ندارند و این موج با گذر زمان در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی میلی جوانان صهیونیست برای حضور در یگان های رزمی

بی میلی جوانان صهیونیست برای حضور در یگان های رزمی