مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 21:252022-01-14اقتصادي

پرداخت 20میلیارد تومان برای حقوق معوق کارگران شفارود تا ماه آینده


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با گلایه از توقف پروژه سد شفارود، گفت: طی رایزنی با وزارت نیرو طی یک ماه آینده 20 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق کارگران تأمین می شود.

- ، محمد خدابخشی عصر جمعه در حاشیه بازدید از پروژه سد شفارود و بررسی مشکلات این پروژه، اظهار کرد: طی رایزنی با وزارت نیرو در یک ماه آینده 20 میلیارد تومان بابت حقوق معوق کارگران شفارود تأمین و به کارگران پرداخت می شود.

نایب رییس اول کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به توقف پروژه سد شفارود افزود: با توجه به اختلاف پیمانکار و کارفرما، نشستی در آینده نزدیک در کمیسیون برنامه و بودجه با وزارت نیرو برگزار و زمینه احیای دوباره این پروژه فراهم می شود.

وی ادامه داد: اعتبارات اجرای این پروژه در لایحه بودجه سال 1401 قطعاً تقویت می شود.

پیش بینی اعتبار 200 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه سد شفارود در ادامه این جلسه نایب رییس دوم کمیسیون برنامه و بودجه نیز با تأکید بر تعیین تکلیف هر چه سریع تر پروژه سد شفارود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرا و بهره برداری از این طرح نباید پروژه متوقف باشد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به پیش بینی 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه، افزود: باید تلاش شود تا این اعتبار جذب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 20میلیارد تومان برای حقوق معوق کارگران شفارود تا ماه آینده

پرداخت 20میلیارد تومان برای حقوق معوق کارگران شفارود تا ماه آینده