مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14سياسي

فساد، اشرافی گری و نگاه غیرانقلابی عامل مشکلات امروز است


امام جمعه رشت با بیان اینکه کارهای عقب افتاده ناشی از فساد، اشرافی گری و نگاه غیرانقلابی ها است، گفت: با ایجاد امید به مردم و اتکا به توان داخلی باید مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به سالروز انتخاب آیت الله سید علی خامنه ای به عنوان امام جمعه تهران که منجر به حسادت برخی ها و نوشتن نامه ای تند توسط نزدیکان ایشان به امام شد، اظهار کرد: سالروز وفات حضرت ام البنین نیز در پیش رواست، سالروز بانویی است که با تقدیم چهار فرزند در راه اسلام به نام روز مادران شهدا نام گرفته است.

  وی با بیان اینکه روز 26 دی ماه نیز سالروز فرار شاه خائن و آغازی برای استقلال و عزتمندی ملت ایران است، افزود: رهبری معظم نظام، در 19 دی ماه امسال به صورت تصویری با مردم قم در سه محور غیرت دینی و انقلابی، جنگ نرم و وحدت میان اقشار مختلف با مردم سخن گفتند.

  امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انقلاب ایران دینی بوده نه سکولار گفت: این عالم دینی است که می تواند مردم را بسیج کند نه روشنفکر غربی، دشمن با اسلام دینی مخالف است نه اسلام سکولار بنابراین عامل نجات کشور در بزنگاه های مختلف غیرت دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد، اشرافی گری و نگاه غیرانقلابی عامل مشکلات امروز است

فساد، اشرافی گری و نگاه غیرانقلابی عامل مشکلات امروز است