مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 14:502022-01-14اقتصادي

اختصاص هزار میلیارد تومان برای توسعه شیلات در استان هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از، پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر به استان هرمزگان وارد شهرستان میناب شد و در بدو ورود، - وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مصوبات سفر دولت به هرمزگان، اختصاص 1 هزار میلیارد تومان برای توسعه فعالیت های شیلاتی در استان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از، پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر به استان هرمزگان وارد شهرستان میناب شد و در بدو ورود، یه مقام والای شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وی سپس از طرح احداث سامانه های نوین آبیاری در اراضی دشت مرکزی شهرستان میناب بازدید و در حاشیه این بازدید در جمع حبرنگاران اظهار کرد: با توجه به خسارت هایی که به این منطقه در سیل اخیر به خصوص در حوزه کشاورزی وارد شده است، دولت مصوبه بسیار خوبی را در روز چهارشنبه داشت و بحث مربوط به استمهال وام کشاورزان، اختصاص کمک های بلاعوض و پرداخت تسهیلات برای احیای کشاورزی در منطقه در مصوبه سفر مدنظر قرار گرفته است.

ساداتی نژاد با بیان این که در سفر دولت به استان هرمزگان مصوبات خوبی برای منطقه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بخشی از مصوبات در مورد اجرای طرح های آبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزار میلیارد تومان برای توسعه شیلات در استان هرمزگان

اختصاص هزار میلیارد تومان برای توسعه شیلات در استان هرمزگان