مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 11:102022-01-14ورزشي

پرسپولیس مثل همیشه؛ استقلال فراتر از همیشه


یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در مقایسه با عملکرد فصل گذشته خود امتیازات بیشتری در پایان دور رفت لیگ برتر کسب کرده اما در مقایسه با استقلال، - ضعیفتر بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل جاری در حالی دیروز به اتمام رسید که استقلال با 35 امتیاز در صدر جدول باقی ماند تا شاگردان فرهاد مجیدی برای پرسپولیس، قهرمان پنج دوره متوالی این مسابقات خط و نشان آبی بکشند.

35 امتیاز از 15 دیدار باعث شد تا آبی پوشان پایتخت میانگین بیشتر از دو امتیاز در هر بازی را کسب کنند تا نشان بدهند عزمی جدی برای قهرمانی دارند.

این در حالی است که پرسپولیس با سه امتیاز اختلاف نسبت به رقیب سنتی خود در تعقیب آنهاست و دوست ندارد جام را پس از پنج فصل متوالی از دست بدهد و یا آن را در اختیار استقلال قرار دهد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که برای سومین قهرمانی خود با این تیم و کسب ششمین جام متوالی سرخپوشان امتیاز جمع می کند، آماری نزدیک به سال های گذشته دارد اما نتایج استقلال فراتر از حد تصور سرخ ها بوده است تا چالشی جدی در ادامه این رقابت شوند.

سرخپوشان پایتخت تعداد امتیازات بیشتری نسبت به فصل گذشته کسب کردند.

این تیم در پایان نیم فصل نخست لیگ بیستم، 30 امتیاز داشت و در فصل جاری دو امتیاز بیشتر به اندوخته خود اضافه کرده است؛ آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس مثل همیشه؛ استقلال فراتر از همیشه

پرسپولیس مثل همیشه؛ استقلال فراتر از همیشه