مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 09:202022-01-14سياسي

جمعه های انتظار/ امانت داری معیار دوستی با امام زمان (عج)


قائم مقام بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، اولین صفت از اوصاف دوستداران واقعی امام زمان رعایت تقوای الهی و دومین آنها تلاش و کوشش در راه خدا و سومین ویژگی راستگویی و امنت دای از چهارمین ویژگی دوستدارن آن حضرت را عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حدائق قائم مقام بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود عج در ادامه بحث جمعه های مهدوی با اشاره به یکی دیگر از اوصاف دوستداران حقیقی امام زمان عج تشریح نمود: بحث ما در هفته های گذشته در این بود که چگونه می توانیم ثابت کنیم که شیعه حقیقی امام زمان عج هستیم؟ اگر می گوییم یا صاحب الزمان (عج) ، واقعاً با صاحب الزمان (عج) باشیم؛ بگونه ای که زندگی ما، اقتصاد ما، معیشت مان، رفت وآمدهایمان، حرف زدن و نشست و برخاستمان را امام زمان (عج) بپسندند.

اگر این گونه زندگی کردیم، می توانیم بگوییم دوستدار واقعی امام عصر (عج) هستیم، و گفتیم اولین صفت از اوصاف دوستداران واقعی امام زمان رعایت تقوای الهی ،دوم تلاش و کوشش در راه خدا و سومین آنها صداقت و راستگویی بود ، اما در ادامه به یکی دیگر از اوصاف اشاره می نماییم.

چهارم: امانت داری یکی دیگر از ویژگی هایی که امام (ع) می فرماید، شرط محبّت و لازمه ی محبّت واقعی به اهل بیت (ع ) و امام زمان (عج ) است و به عنوان معی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه های انتظار/ امانت داری معیار دوستی با امام زمان (عج)

جمعه های انتظار/ امانت داری معیار دوستی با امام زمان (عج)