مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 08:352022-01-14سياسي

جمعه های انتظار/ معیار دوستی با امام زمان (عج) 3


قائم مقام بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، اولین صفت از اوصاف دوستداران واقعی امام زمان رعایت تقوای الهی و دومین آنها تلاش و کوشش در راه خدا و سومین ویژگی دوستدارن آن حضرت را راستگویی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حدائق قائم مقام بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در ادامه بحث جمعه های مهدوی با اشاره به یکی دیگر از اوصاف دوستداران حقیقی امام زمان (عج) تشریح نمود: بحث ما در هفته گذشته در این بود که چگونه می توانیم ثابت کنیم که شیعه حقیقی امام زمان (عج) هستیم؟ اگر می گوییم یا صاحب الزمان (عج) ، واقعاً با صاحب الزمان (عج) باشیم؛ بگونه ای که زندگی ما، اقتصاد ما، معیشتمان، رفت و آمدهایمان، حرف زدن و نشست و برخاستمان را امام زمان (عج) بپسندند.

اگر این گونه زندگی کردیم، می توانیم بگوییم دوستدار واقعی امام عصر (عج) هستیم، و گفتیم اولین صفت از اوصاف دوستداران واقعی امام زمان رعایت تقوای الهی و دومین آنها تلاش و کوشش در راه خدا بود، اما در ادامه به یکی دیگر از اوصاف اشاره می نماییم.

سومین ویژگی دوستداران امام زمان عج صدق الحدیث؛ راستگویی است از امتیازاتی که در فرهنگ دین وارد شده است که هرکس رعایت کرد، از آن بهره مند و منتفع می شود، راستگویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه های انتظار/ معیار دوستی با امام زمان (عج) 3

جمعه های انتظار/ معیار دوستی با امام زمان (عج) 3