مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1400 ساعت 14:502022-01-13سياسي

ضرورت تحقق وعده رییس جمهور به عشایر ایل سنگسری


نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تحقق وعده رییس جمهور به عشایر سنگسری تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تحقق وعده رییس جمهور به عشایر سنگسری تاکید کرد.

عباس گلرو در جلسه بررسی راهکارهای ایجاد قطب دامپروری در شهرستان مهدیشهر به پتانسیل بالای ایل سنگسر در این استان پرداخت و اظهار کرد: دام سنگسری، با مشتقات فراوانی که از شیر آن گرفته می شود و گوشت باکیفیت آن، دارای ظرفیت بسیار زیاد بوده و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه ایل سنگسری در سطح کشور بسیار شناخته شده است افزود: رییس جمهوری وعده ایجاد قطب دامپروری در مهدیشهر را دادند و امروز به عنوان یکی از مصوبات سفر به استان سمنان ابلاغ شده است.

نماینده سمنان بر لزوم زمینه سازی برای اجرای این وعده تاکید و تصریح کرد: باید مطالعات این پروژه انجام و زیرساخت های آن فراهم شود و در ادامه باید اعتبار مالی آن تامین شود.

عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در بحث اجرای قطب دامپروری به عنوان مصوبه سفر، تاکید شده تا از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بهره گیری شود.

همچنین در راستای تسریع در انجام و به سرانجام رسیدن این امر، بررسی خواهد شد تا از ظرفیت شرکت شستا نیز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحقق وعده رییس جمهور به عشایر ایل سنگسری

ضرورت تحقق وعده رییس جمهور به عشایر ایل سنگسری