مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 15:102022-01-11سياسي

خدمت به مردم را مهمترین اولویت کاری خود دانستم


فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: خدمت به مردم را مهمترین اولویت کاری دانسته و می دانم.

- مجید احمدی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بویراحمد افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال جاری یکی از پر چالش ترین انتخابات بود و بیرون آمدن یک لیست ناقص سبب به وجود آمدن پاره ای از مشکلات شد.

وی اظهارکرد: پس از بررسی انجام شده توسط هییت های نظارتی مشخص شد که در برگزاری و نتیجه انتخابات نقص و اشکالی وجود نداشته و می توان گفت این انتخابات یکی از سالم ترین انتخابات در استان بوده است.

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مهم حقیر در کسوت فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزاری انتخابات سالم در شورای شهر یاسوج و تعامل و هم افزایی بین اعضا برای پیشرفت و توسعه مرکز استان بود که این موضوع با برگزاری یک انتخابات سالم و انتخاب شهردار با اکثریت آراء اتفاق افتاد.

احمدی افزایش 46 درصدی اعتبارات تملک دارایی به میزان 180 میلیارد تومان، تلاش اخذ 101 میلیارد تومان جهت محرومیت زدایی، جذب اعتبارات برای دهیاری ها و امور عشایر، تعریض ورودی های شهر یاسوج، سایت زباله شهر یاسوج، میدان میوه و تره بار با همکاری شهرداری را از مهم ترین فعالیت های فرمانداری شهرستان بویراحمد برشمرد و تصریح کرد: یکی از افتخارات بنده در منصب ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم را مهمترین اولویت کاری خود دانستم

خدمت به مردم را مهمترین اولویت کاری خود دانستم