مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 13:552022-01-11فرهنگي

قانون سینما نداریم


سومین نشست از سلسله نشست های «سینما؛ گفتمان فرهنگی» (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور و با همکاری موزه سینما برگزار شد.

- سومین نشست از سلسله نشست های سینما؛ گفتمان فرهنگی (گام دوم سینما) به همت اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی کشور و با همکاری موزه سینما برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، این نشست با موضوع لزوم قانون گرایی در سینمای ایران با نگاهی به کاستی های قوانین موجود و ارائه راه حل های مناسب با حضور سینماگران و کارشناسانی چون جبار آذین (منتقد سینما)، انسیه شاه حسینی (فیلمنامه نویس و کارگردان)، دکتر شیرین شریف زاده (حقوقدان و پژوهشگر حقوق فرهنگی و کپی رایت)، محمدرضا شفاه (تهیه کننده سینما)، مهدی صباغ زاده (فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده)، علی اکبر عبدالعلی زاده (مدیر رسانه و کارشناس)، بهمن کامیار (حقوقدان، تهیه کننده و کارگردان سینما ) در موزه سینما برگزار شد.

*آیین نامه های مجموعه ها و زیرمجموعه های مرتبط با سینما به صورت سلیقه ای اعمال می شود در ابتدای این نشست، جبار آذین گفت: باید در ابتدا بابت تجمیع جشنواره ملی و بین الملل فجر ابراز خوشحالی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون سینما نداریم

قانون سینما نداریم