مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 12:302022-01-11اقتصادي

پیشرفت 25 درصدی اجرای فیبر نوری در 45 کیلومتر از مرز خراسان شمالی با ترکمنستان


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: پروژه اجرای فیبر نوری در 45 کیلومتر از مرز خراسان شمالی با کشور ترکمنستان که از ماه گذشته آغاز شده است، - ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: پروژه اجرای فیبر نوری در 45 کیلومتر از مرز خراسان شمالی با کشور ترکمنستان که از ماه گذشته آغاز شده است، 25 درصد پیشرفت دارد.

علیرضا هاشمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه USO در منطقه مرزی غلامان از توابع شهرستان راز و جرگلان با هدف توسعه خدمات مخابراتی در نقاط محروم مرزی به طول 45 کیلومتر درمسیر غلامان به سنگسار، غلامان به تازه قلعه و یکه صعود به بهار در حال اجرا است.

هاشمی ادامه داد: این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بخش مهمی از 300 کیلومتر مرز خراسان شمالی با ترکمنستان با اجرای این پروژه به شبکه فیبر نوری متصل می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه از اواخر آذر ماه امسال آغاز شده است، گفت: درصد رشد و پیشرفت پروژه تا کنون 25 درصد بوده و در حال حاضر حدود 10 کیلومتر از مسیر فوق با تلاش پرسنل مخابرات منطقه اجرا و ادامه عملیات، بدون وقفه و با روند قابل توجهی در حال پیشرفت است.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به فعالیت های مختلف که در راستای توسعه خدمات رسانی در مناطق مرزی و محروم طی سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 25 درصدی اجرای فیبر نوری در 45 کیلومتر از مرز خراسان شمالی با ترکمنستان

پیشرفت 25 درصدی اجرای فیبر نوری در 45 کیلومتر از مرز خراسان شمالی با ترکمنستان