مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 10:352022-01-11سياسي

رزمندگان عملیات کربلای 5 بر عهد با امام راحل ثابت قدم ایستادند


جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: رزمندگان عملیات کربلای 5 بر عهد و پیمان امام راحل ثابت قدم ایستادند و در با رشادتی بی نظیر حماسه آفریدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فضلی در مراسم سالگرد و یادبود شهدای عملیات کربلای 5 که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، با درود و سلام به شهدای اسلام به ویژه شهدای عملیات کربلای 5، اظهار کرد: نمی دانم روایت دفاع مقدس با جان ها چه کرده است، شاید این روایت ها اندکی دِین نسبت به این نور چشم های امامین، انقلابی شده باشد.

وی با بیان اینکه 25 سال پیش، ما قبل از عملیات کربلای 5، رزمندگان اسلام عملیات کربلای 4 انجام داده بودند، تصریح کرد: در این عملیات حدود 6 ماه برای آماده شدن در آن نبرد فرزندان ما همت گماردند و تلاش کردند و دشمن شناسی و ایجاد آمادگی کردند.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه یکی از بالاترین سطح از آمادگی رزمی در دوره عملیات کربلای 4 رخ داد، بیان کرد: براین اساس در این عملیات رزمندگان ما فشارهای زیادی را تحمل کردند، زیرا عملیات تعیین کننده محسوب می شد.

وی با اشاره به شاخصه های عملیات کربلای 4، خاطرنشان کرد: هرکسی از این میزان آمادگی ورود می کرد، نمره اِذن ورود به جنگ در این عملیات به او داده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمندگان عملیات کربلای 5 بر عهد با امام راحل ثابت قدم ایستادند

رزمندگان عملیات کربلای 5 بر عهد با امام راحل ثابت قدم ایستادند