مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 09:402022-01-11سياسي

انتقاد زاهدی از افزایش مالیات در استان کرمان


نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در لایحه بودجه سال آینده افزایش درآمد مالیاتی در استان کرمان را به میزان 128/5 درصد پیش بینی کرده که باعث فشار زیاد مالیاتی به اصناف، - تولیدکنندگان و صنایع این استان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی زاهدی در جلسه علنی امروز در تذکری شفاهی با تشکر از مردم برای حضور در دومین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی گفت: مردم با اجرای برنامه های مختلف در دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که هر چند ظاهر فیزیکی سردار سلیمانی بین ما نیست اما روح و منش او بین ما وجود دارد.

ان شاءالله راه و روش و تفکر حاج قاسم در همه مسوولان کشور و ما خادمان ملت باشد.

وی خطاب به سازمان برنامه و بودجه، سازمان مالیاتی، کمیسیون های تلفیق و اقتصادی و هیات رییسه و رییس مجلس گفت: در 6 سال گذشته متوسط رشد درآمدهای مالیاتی استان کرمان حدود 32 درصد و میزان آن در سال 1400، حدود 9 هزار میلیارد تومان بود؛ پس چرا این میزان درآمد به ناگهان برای سال 1401 حدود 22 هزار میلیارد تومان یعنی افزایش 128/5 درصدی داشته است؟ نماینده کرمان ادامه داد: این موضوع باعث فشار زیاد مالیاتی به اصناف، تولیدکنندگان و صنایع استان خواهد شد، آن ها نگرانی و نارضایتی خود را اعلام کرده اند به طوری که اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و صنایع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد زاهدی از افزایش مالیات در استان کرمان

انتقاد زاهدی از افزایش مالیات در استان کرمان