مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 07:002022-01-11اقتصادي

ایجاد دو هزار و 816 فرصت شغلی برای نیازمندان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی 9 ماه اخیر دو هزارو 816 فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ع) استان قزوین سید مرتضی دهقانی محمدآبادی بیان کرد: اعتبارات اشتغال زایی ابلاغی استان قزوین در سال جاری بیش از 204 میلیارد تومان است که تاکنون بیش از 132 میلیارد و 569 میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان و محرومان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان تسهیلات طی 9 ماهه سال جاری به دو هزار و 816 نفر از نیازمندان و محرومان و از طریق بانک های عامل در نقاط مختلف استان پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر بانک های رفاه، مهر ایران و پارسیان با پرداخت بیش از 90 درصد تسهیلات ابلاغی، در صدر بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغال زایی استان هستند.

وی افزود: در این میان بانک های رسالت، تجارت، صادرات و ملی به ترتیب کمترین میزان پرداخت ها را دارند که امیدواریم با پیگیری معرفی شدگان و همکاری بیشتر بانک های عامل شاهد ارتقای پرداخت تسهیلات باشیم.

دهقانی محمدآبادی خاطرنشان کرد: انتظار می رود معرفی شدگان به بانک ها با کسب اطلاعات لازم از شرایط پرداخت تسهیلات، مدارک مورد نیاز را در کوتاه ترین زمان تهیه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دو هزار و 816 فرصت شغلی برای نیازمندان

ایجاد دو هزار و 816 فرصت شغلی برای نیازمندان