مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 دی 1400 ساعت 06:252022-01-11سياسي

سند تحول قضایی در استان اردبیل اجرا می شود


معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان اردبیل گفت: سند تحول قضایی در استان اردبیل اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی صبح امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان خلخال که با محوریت جرائم اولویت دار برگزار شد، اظهار کرد: سند تحول قضایی در استان اردبیل اجرایی می شود.

وی افزود: اولین معضل استان اردبیل از نظر میزان وقوع و طرح در مراکز قضایی استان و شهرستان ها طلاق بوده و مطالبه وجه، اختلافات ملکی و بحث قراردادها و مشکلات حاصله از این قرادادها در ردیف های بعدی رسیدگی در مراکز قضایی استان قرار دارند.

معاون پیشگیری از جرم دادگستری استان اردبیل بر لزوم ورود رسانه ملی برای تولید برنامه های فاخر در زمینه مشاوره و آموزش قبل از ازدواج و مشاوره قبل از طلاق تاکید کرد و ادامه داد: در سند تحول قضایی که از سال 1399 به تاکید مقام معظم رهبری تنظیم و در حال اجرایی شدن است، بحث پیشگیری از جرم و نگاه علمی به موضوع آسیب شناسی در اولویت دستگاه قضا قرار گرفته است.

برخورد با ساخت وساز غیرمجاز از وظایف شهرداری است  رییس دادگستری خلخال نیز در این جلسه اظهار کرد: ساخت وساز غیرمجاز بیشترین آسیب و بی قانونی را به دنبال داشته و برخورد با این تخلفات از وظایف اصلی شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول قضایی در استان اردبیل اجرا می شود

سند تحول قضایی در استان اردبیل اجرا می شود