مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 16:352022-01-10سياسي

زوج های جوان و چالش «دخالت والدین»


ازدواج و تشکیل زندگی به مثابه آرزویی دیرینه در پیچ و خم های فراوان زندگی برای دو جوان نعمتی بزرگ است و تداوم آن را می توان هنر یک خانواده در زندگی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جوان در ادامه نوشت: هرچند باید دقت کرد که دو جوان را بر چه اساس و ملاکی کنار هم قرار می دهیم و برای آنان زندگی مشترکی دست و پا می کنیم.

در یک تقسیم بندی کلی می توان خانواده را به دو قسم ذکر کرد.

بعضی خانواده ها با علم و آگاهی به عنوان یک مشاور و امین، جوانان را با ملاک های واقعی انتخاب همسر در کنار هم قرار داده و تنها بر اساس وظایف خود که یک راهنمای امین و بی تعصب هستند، در طول زندگی در کنار آنان هستند.

در این نوع مدیریت است که دو زوج در کنار هم احساس غرور و اعتماد به نفس می کنند.

در مقابل این تفکر بعضی خانواده ها زندگی فرزندان را بر اساس آنچه خود تصور می کنند و بدون در نظر گرفتن ملاک های واقعی در یک ازدواج، پایه گذاری می کنند.

در این صورت والدین برای رسیدن به آنچه از ازدواج فرزندان به دنبال آن هستند، زندگی آنان را به میدانی برای تحمیل خواسته های خود به زندگی تبدیل می کنند.

در اینجا چه والدین پسر و چه والدین دختر هر کدام بیشتر از این نوع دخالت ها داشته باشند، طرف دیگر زندگی مشترک باید با سختی های بیشتری زندگی را طی کند و در صورت مقابله به مثل طرف دیگر، زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های جوان و چالش «دخالت والدین»

زوج های جوان و چالش «دخالت والدین»