مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:352022-01-10سياسي

خوزستان/ نجات جوان ماهشهری از چوبه دار پس از 13 سال


در سال 1387 جوانی از شهرستان باسمنج استان آذربایجان شرقی (تبریز)، برای پیگیری امور تجاری شرکت خود و رفع مشکلات مالی به ماهشهر سفر می کند و پس از مدتی در آن شهرستان بر سر مسائل مالی با فردی اختلاف و درگیر می شود که متأسفانه در این نزاع به قتل می رسد.

- در سال 1387 جوانی از شهرستان باسمنج استان آذربایجان شرقی (تبریز)، برای پیگیری امور تجاری شرکت خود و رفع مشکلات مالی به ماهشهر سفر می کند و پس از مدتی در آن شهرستان بر سر مسائل مالی با فردی اختلاف و درگیر می شود که متأسفانه در این نزاع به قتل می رسد.

رییس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: با همکاری اعضای شورای حل اختلاف ویژه عشایر، ستاد صبر استان و با همکاری هیئت مکتب الزهرا (س) شهرستان باسمنج تبریز، جوان ماهشهری که 13 سال در انتظار اجرای حکم قصاص خود بود، با عفو و بخشش اولیاء دم، از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی توسعه حل اختلاف خوزستان، علیرضا باوی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال 1387 جوانی از شهرستان باسمنج استان آذربایجان شرقی (تبریز)، برای پیگیری امور تجاری شرکت خود و رفع مشکلات مالی به ماهشهر سفر می کند و پس از مدتی در آن شهرستان بر سر مسائل مالی با فردی اختلاف و درگیر می شود که متأسفانه در این نزاع به قتل می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان/ نجات جوان ماهشهری از چوبه دار پس از 13 سال

خوزستان/ نجات جوان ماهشهری از چوبه دار پس از 13 سال