مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 11:052022-01-10حوادث

جاسازی تانکرسوخت قاچاق در کامیون باری/ جریمه 5 میلیارد ریالی قاچاقی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به جاسازی تانکرسوخت قاچاق در کامیون باری گفت: متهم به پرداخت 5 میلیارد ریالی قاچاق گازوییل محکوم شد.

- داریوش جودکی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان  همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس گزارش پلیس امنیت اقتصادی همدان فردی 14 هزار و 900 لیتر گازوییل را به وسیله تانکر جاسازی شده در بار کامیون به مقصد تهران حمل می کرد که در همدان توقیف و پرونده وی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان سوخت در شگرد جدید تانکر سوخت را در کامیون باری با شیر تخلیه مخفی در زیر پلاک عقب جاسازی می کنند خاطرنشان کرد: شعبه رسیدگی پس از اجرای تشریفات قانونی فرد خاطی را علاوه برضبط کالا و تانکر حمل سوخت که به صورت غیر قانونی دربار کامیون جاسازی شده بود و از ادوات قاچاق به شمار می آمد، به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 150 میلیون و 95 هزار و 600 ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان  همدان ارزش این قاچاق را 2 میلیارد و 575 میلیون و 47 هزار و 800 ریال  دانست و گفت: پرونده متخلف هم اکنون در اجرای احکام در حال اجراست.

وی به شماره تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 و سامانه www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسازی تانکرسوخت قاچاق در کامیون باری/ جریمه 5 میلیارد ریالی قاچاقی

جاسازی تانکرسوخت قاچاق در کامیون باری/ جریمه 5 میلیارد ریالی قاچاقی