مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:502022-01-10ورزشي

علیرضا فیروزجا پدیده برتر شطرنج جهان شد


این شطرنج باز نخبه که مدتی است از ایران خارج شده و برای تیم ملی فرانسه مسابقه می دهد از سوی یکی از معتبرترین سایت های اختصاصی در زمینه شطرنج به عنوان «پدیده سال 2021» این رشته ورزشی برگزیده و معرفی شد.

- این شطرنج باز نخبه که مدتی است از ایران خارج شده و برای تیم ملی فرانسه مسابقه می دهد از سوی یکی از معتبرترین سایت های اختصاصی در زمینه شطرنج به عنوان پدیده سال 2021 این رشته ورزشی برگزیده و معرفی شد.

علیرضا فیروزجا، نابغه ایرانی الاصل شطرنج جهان در میان برگزیدگان سال 2021 دو عنوان پدیده و دومین شطرنج باز برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز؛ این شطرنج باز نخبه که مدتی است از ایران خارج شده و برای تیم ملی فرانسه مسابقه می دهد از سوی یکی از معتبرترین سایت های اختصاصی در زمینه شطرنج به عنوان پدیده سال 2021 این رشته ورزشی برگزیده و معرفی شد.

وی بدین ترتیب در بخش ستاره های آینده شطرنج جهان در میان دیگر برگزیدگان بی رقیب بود و توانست به عنوان پدیده سال 2021 جایگاه نخست را از آن خود کند.

علیرضا فیروزجا همچنین در بخش برترین شطرنج بازان جهان در سال 2021 موفق شد پایین تر از حریف سرشناس نروژی جایگاه دوم را به خود اختصاص دهد.

مگنوس کارلسن نروژی که اوایل ماه دسامبر گذشته در دبی با برتری در چهارمین مسابقه مقابل یان نپومیانچی، حریف روس جایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا فیروزجا پدیده برتر شطرنج جهان شد

علیرضا فیروزجا پدیده برتر شطرنج جهان شد