مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:352022-01-10سياسي

امضای قرارداد طرح هدایت خدمات شغلی در همدان


صبح امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی استان و رییس جهاد دانشگاهی همدان قرارداد طرح هدایت خدمات شغلی استان قرائت و امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کمیته امداد استان همدان در حاشیه این جلسه اظهار کرد: توجه ویژه این نهاد به رویکرد مددکاری اشتغال محور و تشویق مددجویان به ایجاد شغل و دستیابی به توانمندی است.

محمد رسول شیخی زاده ادامه داد: این طرح قرار است با همکاری جهاد دانشگاهی واحد همدان و کمیته امداد اجرا شود که با توجه به سابقه جهاد دانشگاهی در توانمند بودن عرصه تحقق اهداف، امیدواریم که طرح کمک حال محرومان باشد.

شیخی زاده ادامه داد: برای پایداری این طرح باید تلاش بسیاری کرد و با نظارت مستمر بر روی طرح اجرایی از موانع پیش رو عبور کرده و این طرح را با بالاترین کیفیت اجرا کنیم.

وی با اشاره به لزوم توانمندسازی و شکوفایی استعدادهای نیازمندان و محرومان گفت: یکی از مهم ترین اهداف این نهاد تأمین خوداتکایی آن ها است که با ارائه آموزش های فنی وحرفه ای، مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل توجهی فراهم و از ظرفیت های متقابل جهاد دانشگاهی و کمیته امداد به خوبی استفاده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان ادامه داد: برای اجرای این طرح از هر دستگاه یا نهادی که نیاز باشد کمک میگیریم تا بتوانیم وظیفه خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای قرارداد طرح هدایت خدمات شغلی در همدان

امضای قرارداد طرح هدایت خدمات شغلی در همدان