مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 08:202022-01-10اقتصادي

همایش کمپرهای کشوری در کیش با هدف کاهش تلفات جاده ای


رییس هیات اتومبیل رانی کیش از شرکت 100 اتومبیل کمپر در همایش کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در دومین روز، همایش رژه ی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که از ساعت 11 تا 13 در سطح جزیره کیش انجام شد، ساکنین کیش با این اتومبیل ها و سبک زندگی آشنا شدند و گروه کمپر از نقاط مختلف کیش دیدن کردند.

حسین نبوی با بیان این مطلب که این خودروها از امکاناتی مانند، محل خواب و اسکان، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه برخوردارند، گفت: این گروه همزمان با سفرهای خود، زندگی می کنند و به این طریق از سبک خاصی از زندگی برخوردارند.

رییس هیات اتومبیل رانی کیش افزود: تمام این افراد حامی محیط زیست و حیوانات هستند و این فرهنگ را در تمام سفرهای خود ترویج می دهند.

نبوی با تاکید بر صرفه ی اقتصادی این سفرها، گفت: این پویش می تواند به ترویج سفرهای زمینی و دریایی به کیش نیز بیانجامد و به صنعت گردشگری کیش کمک کند.

حسین نبوی خاطرنشان کرد: روز 21 دی ماه تمام خودروها از ساعت 12 تا 19 در محل پارکینگ سابق راهنمایی و رانندگی واقع در روبروی مرکز تجاری مستقر هستند و مردم می توانند اتومبیل ها را از نزدیک بازدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کمپرهای کشوری در کیش با هدف کاهش تلفات جاده ای

همایش کمپرهای کشوری در کیش با هدف کاهش تلفات جاده ای