مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:052022-01-10سياسي

برخی از رویکردها ورود به احزاب سیاسی را برای زنان هزینه بر کرده است


دبیرکل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت:برخی رویکردهایی که در زمینه کار حزبی و سیاسی برای زنان وجود دارد آنان را برای ورود به عرصه های سیاسی دچار تردید می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیرکل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت:برخی رویکردهایی که در زمینه کار حزبی و سیاسی برای زنان وجود دارد آنان را برای ورود به عرصه های سیاسی دچار تردید می کند.

بتول گندمی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با حضور زنان در احزاب و دیگر عرصه های فعالیت سیاسی، اظهار کرد: بخش عمده ای از دلایل عدم حضور زنان در عرصه فعالیت های حزبی، به ساختار و نظام حزبی محدودی که وجود دارد و باعث شده است حد و مرز بسیار محدودی برای احزاب ایجاد شود، برمی گردد.

وی ادامه داد: در دیگر کشورها احزاب وقتی به قدرت می رسند، باید پاسخگوی مردم باشند که چرا به شعارها و وعده های خود عمل نکرده اند و اگر هم در تحقق وعده ها موفق باشند، در دوره های بعدی انتخابات نیز پیروز هستند.

دبیرکل مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی با بیان اینکه در کشور ما نظام انتخاباتی حزبی حاکم نیست و احزاب در فعالیت های خود بسیار محدود هستند، اضافه کرد: اما در همین شرایط محدود، احزابی بوده اند که برای پیروزی برخی دولت ها تلاش کردند و موفق هم شدند، ولی متاسفانه روسای جمهور در اولین اقدامات ژست فراحزبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از رویکردها ورود به احزاب سیاسی را برای زنان هزینه بر کرده است

برخی از رویکردها ورود به احزاب سیاسی را برای زنان هزینه بر کرده است