مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:402022-01-09اقتصادي

413 تن محصولات شیلاتی از آذربایجان شرقی صادر شد


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: 413 تن انواع آبزیان زنده خوراکی و زینتی، خرچنگ، شاه میگو، خوراک و مکمل خوراک ماهی از این استان صادر شده است.

- ، قاسم جعفروند اظهار کرد: بر مبنای آمار گمرک آذربایجان شرقی، در این مدت میزان صادرات محصول شیلات استان از مرز نوردوز 412 تن و از مرز جلفا 350 کیلوگرم بوده است.

وی ادامه داد: عمده صادرات بخش آبزیان آذربایجان شرقی را در مدت یاد شده 12 هزار قطعه آبزیان زینتی و بیش از 300 تن خوراک ماهی و مکمل خوراک ماهی به خود اختصاص داده است.

جعفروند اضافه کرد: میزان صادرات بخش شیلات آذربایجان شرقی در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 2 برابر افزایش داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر حجم صادرات شیلات از استان در شش ماهه دوم سال اتفاق می افتد، پیش بینی می شود میزان صادرات امسال به میزان قابل توجهی نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بیان کرد: امیدواریم روند افزایش صادرات محصولات شیلاتی در سالهای آینده نیز ادامه داشته و شاهد ارزآوری بیشتری به کشور باشیم.

وی همچنین از تولید هشت هزار و 603 تن انواع آبزیان گرمابی، سردابی و خاویاری در سال گذشته از سطح 12 هزار و 201 هکتار مزرعه در استان خبر داد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

413 تن محصولات شیلاتی از آذربایجان شرقی صادر شد

413 تن محصولات شیلاتی از آذربایجان شرقی صادر شد