مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:402022-01-09سياسي

ضرورت شناسایی چهره های برجسته گیلان و هویت سازی برای جوانان


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تأکید بر لزوم شناسایی چهره های برجسته استان در ادوار مختلف، گفت: باید به هویت سازی استانی و معرفی الگو برای جوانان توجه شود.

- ، حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه باید در زمینه شخصیت های ملی استان به ویژه میرزا کوچک خان فعالیت های بیشتری انجام شود، اظهار کرد: همه نهادهای فرهنگی باید برنامه ریزی مناسبی برای معرفی این شخصیت انقلابی انجام دهند.

وی با تأکید بر ضرورت نگاه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به موضوع میرزا کوچک جنگلی و دوران قیام نهضت جنگل، افزود: استان گیلان در دوران قبل و بعد از انقلاب شخصیت های فاخر و تأثیرگذار بسیاری دارد که باید معرفی شوند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه امروز نیازمند روایتگری در زمینه شخصیت های برجسته و تأثیرگذار استان در دوره های مختلف به ویژه بعد از انقلاب و دفاع مقدس هستیم، گفت: از شهرستان ها نیز نباید غافل شد.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید در راستای هویت سازی شهرستانی، استانی و ملی شخصیت های برجسته این استان حرکت کند، افزود: فعالان حوزه های فرهنگی و هنری باید برای حرکت در این مسیر جهت دهی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی چهره های برجسته گیلان و هویت سازی برای جوانان

ضرورت شناسایی چهره های برجسته گیلان و هویت سازی برای جوانان