مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:052022-01-09سياسي

ارسال آثار برگزیده صنایع دستی به ازبکستان


مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی کشور گفت: تعدادی از آثار برگزیده دارای مهر اصالت ملی برای دریافت نشان بین المللی به در سال آینده کشور ازبکستان و شهر بخارا ارسال می شوند.

- ، ویدا توحدی در حاشیه مراسم ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی منطقه غرب کشور در کرمانشاه اظهار کرد: امروز به میزبانی کرمانشاه ششمین نشست از 9 دوره داوری منطقه ای مهر اصالت صنایع دستی کشور، آثاری از استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان و همدان برای دریافت نشان مرغوبیت داوری می شوند.

مدیرکل دفتر آموزش و ترویج صنایع دستی کشور افزود: در این دوره ما با گزینش 9 منطقه در سطح کشور داوری را به استان های دارای قابلیت اعطا کردیم.

او ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد به صورت منطقه ای تمرکز زدایی در حوزه داوری و استفاده از ظرفیت های اساتید و هنرمندان برجسته استان ها بوده است.

توحدی تصریح کرد: مهر اصالت به مثابه تدارک زیرساخت های تولید صنایع دستی برای کشور است زیرا تأثیر مستقیمی بر روی کیفیت، حفظ اصالت، اشتغال افراد منطقه و ارتقا وضعیت دسته بندی ها ایجاد می کند.

او گفت: دریافت مهر اصالت باعث می شود که در آینده آثاری به گردونه تولید وارد شود که استانداردهای لازم را داشته باشند تا بتوان با ارتقای کیفیت بر روی فروش داخلی و توسعه صادرات آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال آثار برگزیده صنایع دستی به ازبکستان

ارسال آثار برگزیده صنایع دستی به ازبکستان