مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:502022-01-09اقتصادي

آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران و گروه کروز افتتاح شد


زمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران و شرکت صنایع تولیدی کروز با هدف ضرورت تعامل میان دانشگاه و صنعت روز یکشنبه با حضور معاون پژوهشی دانشگاه تهران، - از آنجا که ارتباط صنعت و دانشگاه در هر کشوری می تواند تأثیری تعیین کننده ای در رشد اقتصادی داشته باشد، شرکت صنایع تولیدی کروز به عنوان بزرگترین قطعه ساز کشور با سرمایه گذاری در حوزه پروژه های دانشگاهی علاوه بر فراهم آوردن بازار کار و اشتغالزایی مفید برای جوانان نقش بسزایی در برقراری ارتباط نظام مند میان صنعت و دانشگاه ایجاد کرده است.

  این آزمایشگاه برای تست، ساخت و بررسی باتری لیتیومی و ابرخازن ها فعالیت می کند و در این آزمایشگاه قرار است پروژه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی به گونه ای تعریف شود که امکان تبدیل شدن به نمونه های واقعی باتری های لیتیومی و ابرخازن ها در دنیای واقعی داشته باشد.

نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولید کروز در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران بر تعامل بیشتر میان دانشگاه و صنعت تاکید کرد و گفت: ارتباط مستمر و پویای صنعت و دانشگاه باعث می شود این دو نهاد به توسعه و رشد همدیگر کمک کنند.

  سخا در ادامه افزود: در صورت تحقق ارتباط خوب و دو طرفه میان دانشگاه ها و صنایع، قابلیت تحقیق و توسعه و کسب فناوری در شرکت های صنعتی افزایش یافته و از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران و گروه کروز افتتاح شد

آزمایشگاه ذخیره انرژی دانشگاه تهران و گروه کروز افتتاح شد