مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:352022-01-09اقتصادي

قیمت هر پاکت سیمان کمتر از 25 هزار تومان در بورس کالا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، عبدالرضا شیخان گفت: بعد از التهابات تابستانی ناشی از قطع برق و کاهش تولید و عرضه سیمان و در نهایت افزایش قیمت ها در این بازار، - دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با اشاره به تعادل و ثبات موجود در تنظیم بازار و قیمت سیمان گفت: هم اکنون قیمت هر پاکت سیمان در بورس کالا به زیر 25 هزار تومان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، عبدالرضا شیخان گفت: بعد از التهابات تابستانی ناشی از قطع برق و کاهش تولید و عرضه سیمان و در نهایت افزایش قیمت ها در این بازار، برنامه های وزارت صمت در جهت رفع موانع تولید و حل مشکلات این بخش منجر به کاهش قیمت ها و تعادل در بازار سیمان شد.

وی با اشاره به تعادل و ثبات فعلی قیمت ها در بازار، خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی با توجه به تامین سوخت کارخانجات سیمانی و افزایش تولید و عرضه نسبت به تقاضا، مشکل خاصی در تنظیم بازار این محصول وجود ندارد.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان تصریح کرد: تعادل و ثبات قیمت ها در بازار سیمان در صورت تامین سوخت و برق پایدار ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت هر پاکت سیمان کمتر از 25 هزار تومان در بورس کالا

قیمت هر پاکت سیمان کمتر از 25 هزار تومان در بورس کالا