مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:202022-01-09سياسي

تنها آرزوی مادر شهید«خوید»/ مرثیه ای برای او که هر ثانیه می میرد!+فیلم


خبرگزاری فارس یاسوج/راضیه آرچین: شهید سید فضل الله خوید در سال 1337 در روستای ده چل سادات مشهدی از توابع شهرستان کهگیلویه به دنیا آمد، به دلیل نبود مدرسه و مشکلات زندگی مدرسه را ترک کرد و برای تامین معیشت خانواده به کشاورزی و دامداری روی آورد.

شهید خوید در عملیات کربلای 4 در سال 1365 در مبارزه با نیروهای بعثی عراق به شهادت رسید و سال 1371 بنیاد شهید کهگیلویه شهادت او را رسما اعلام کرد.

پس از آن تاریخ یک مزار در گلزار شهدای شهر دهدشت برای این شهید مفقودالاثر ساختند و چند سال بعد در گلزار شهدا یاسوج نیز برای این شهید والامقام مزاری ساخته شد؛ اما آن مرد آسمانی و شیر جبهه های جنگ جایی در زمین ندارد! مادر شهید خوید سالهاست همه جا و از همه کس سراغ فرزندش را می گیرد اما او این روزها با قاب عکس فرزند شهیدش آرزوی دیگری دارد گویی آرزویی فراتر از دیدن فرزند خویش! شهید که باشی یک بار می میری مادر شهید که باشی هر روز می میری مادر شهید مفقود الاثر که باشی هر ثانیه می میری! مادری که این روزها پیر و فرتوت شده و در همه همایش ها و یادواره های شهدا آرزوی خود را دیدار با رهبر فرزانه انقلاب می داند؛ رهبری که هر دیده در طلبش حیران و سرگشته است و مادر شهید مفقودالاثر واله و شیدای این دیدار!


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها آرزوی مادر شهید«خوید»/ مرثیه ای برای او که هر ثانیه می میرد!+فیلم

تنها آرزوی مادر شهید«خوید»/ مرثیه ای برای او که هر ثانیه می میرد!+فیلم