مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:102022-01-09اقتصادي

83 درصد قراردادهای تجهیزات با شرکت های داخلی منعقد شده است


برای اجرای هر چه سریع تر انتقال و نصب سکوی تولیدی به موقعیت 11B، پس از بررسی های لازم، مناسب ترین گزینه را در قالب یک قرارداد EPCI به یک شرکت ایرانی واگذار کردیم.

- به نقل پتروپارس، حمیدرضا مسعودی، مدیرعامل گروه پتروپارس با بیان اینکه دو قرارداد مربوط به اجرای خط لوله دریایی و همچنین انتقال، اصلاح و نصب سکوی تولیدی در موقعیت SPD11B منعقد شده است، افزود: با ابلاغ این قراردادها، فعالیت های مهندسی، خرید و اجرای متناظر با این دو قرارداد از ابتدای دی ماه 1400، به طور رسمی آغاز شده است.

وی با اشاره به دغدغه های کلان کشور در بهره برداری هرچه سریع تر از آخرین فاز میدان مشترک پارس جنوبی بیان کرد: به منظور اجرای هر چه سریع تر انتقال و نصب سکوی تولیدی به موقعیت 11B، پس از بررسی و مطالعات لازم، مناسب ترین گزینه را در قالب یک قرارداد EPCI به یک شرکت ایرانی واگذار کردیم و همچنین کالاها و تجهیزات مورد نیاز با زمان تحویل زیاد (L.

L.

I) توسط شرکت پتروپارس خریداری شده تا به این ترتیب پروژه طبق زمانبندی انجام شود.

مدیرعامل گروه پتروپارس در مورد پروژه خط لوله دریایی نیز چنین توضیح داد: پس از به تولید رسیدن چاه ها با اجرا و راه اندازی این خط لوله، گاز و میعانات گازی تولید شده در مرحله اول به میزان حدود 11 میلیون متر مکعب در روز، به تاسیسات خشکی فراورش در منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 درصد قراردادهای تجهیزات با شرکت های داخلی منعقد شده است

83 درصد قراردادهای تجهیزات با شرکت های داخلی منعقد شده است