مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:352022-01-09سياسي

60 اثر صنایع دستی ایران در راه کسب مهر اصالت یونسکو


مدیرکل دفتر آموزش و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از برنامه ریزی برای معرفی حدود 60 اثر صنایع دستی ایران جهت حضور در نشست بین المللی مهر اصالت یونسکو خبر داد.

- ویدا توحدی در حاشیه نشست داوری منطقه ای مهر اصالت ملی صنایع دستی که از امروز(19 دی) با حضور استانهای غرب کشور در کرمانشاه آغاز شده، در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: نشست داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی هر دو سال یکبار به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود که امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا آن را با حضور 31 استان کشور در قالب 9 منطقه برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه نشست های منطقه ای مهر اصالت ملی صنایع دستی از ششم آذر شروع شده و تا 10 بهمن ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: تاکنون این نشست ها به میزبانی استانهای خوزستان، آذربایجان غربی، کرمان، مازندران و البرز برگزار شده و اکنون نیز کرمانشاه ششمین منطقه ای است که این نشست در آن درحال برگزاری است.

به گفته این مسئول، برگزاری نشست های منطقه ای مهر اصالت ملی صنایع دستی تا نیمه اول ماه آینده به میزبانی استانهای یزد، قزوین و خراسان رضوی تداوم خواهد داشت.

وی در ادامه به در پیش بودن نشست بین المللی مهر اصالت یونسکو هم اشاره کرد و گفت: حدود 127 اثر منتخب چند سال اخیر را مورد ارزیابی قرار دادیم که در پایان حدود 60 اثر برای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 اثر صنایع دستی ایران در راه کسب مهر اصالت یونسکو

60 اثر صنایع دستی ایران در راه کسب مهر اصالت یونسکو