مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:252022-01-09اقتصادي

300 هزار راس دام در بوشهر واکسینه شد/نظارت بر صادرات 2800 تن آبزی


مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر از نظارت بر صادرات بیش از دو هزارو 800 تن آبزیان خبر داد و گفت: 300 هزار راس دام در یک ماه اخیر توسط این اداره کل واکسینه شدند.

- اظهار داشت: طی یک ماه اخیر نظارت بهداشتی- قرنطینه ای بر صادرات دو هزار و 871 تن انواع آبزیان تازه و منجمد از جمله انواع ماهیان و میگو توسط اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در قالب گواهی های بهداشتی بین الملل انجام شده است.

وی اضافه کرد: این محموله های صادراتی تحت آزمایشات لازم بر اساس ضوابط کشور مقصد قرار می گیرند و پس از اطمینان از سلامت محموله ها بر اساس نتایج آزمایشگاهی و رعایت اصول حمل بهداشتی و نیز رعایت زنجیره برودتی، اجازه بهداشتی صادرات داده می شود.

دکتر بحرانی افزود: تمامی این گواهی های بهداشتی در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها و همچنین دولت الکترونیک صادر می شود و این اقدامات به صورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق سامانه یکپارچه قرنطینه دامپزشکی و در حداقل زمان ممکن و در جهت تسریع امور ارباب رجوع صادر می شود.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: صادرات این محصولات به کشورهای مختلف نظیر مالزی، امارات، چین، تایلند، عمان، قطر، ترکیه، روسیه، ویتنام، بنگلادش، اسپانیا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار راس دام در بوشهر واکسینه شد/نظارت بر صادرات 2800 تن آبزی

300 هزار راس دام در بوشهر واکسینه شد/نظارت بر صادرات 2800 تن آبزی