مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 21:102022-01-08اقتصادي

سه اولویت مهم کاری استان از منظر عالی ترین مقام اجرایی دولت در سمنان


استاندار سمنان از پیگیری و اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به سمنان، اجرای مناسب طرح جهش مسکن و تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی در استان به عنوان سه اولویت کاری این استان نام برد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان از پیگیری و اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به سمنان، اجرای مناسب طرح جهش مسکن و تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی در استان به عنوان سه اولویت کاری این استان نام برد.

سیدمحمدرضا هاشمی بر لزوم نظارت جدی بر بازارهای استان تاکید و اظهار کرد: گشت های بازرسی به منظور تشدید نظارت ها در سطح بازار و در بین اصناف و کسبه تردد داشته و بر فعالیت این واحد ها به صورت مستمر نظارت داشته باشند.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نظارت ها در سطح بازار استان باید تشدید شود، گفت: پیگیری ها و مکاتبات برای تخصیص برنج سهم استان به منظور تعدیل قیمت ها از مباحثی دارای اهمیت است که ضرورت دارد تا در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در بحث گوشت گوسفند و توزیع و عرضه این کالا با قیمت مناسب نیز باید همچون مرغ و تخم مرغ، تمهیدات لازم در استان اندیشیده شود تا در نهایت به رضایتمندی مردم بیانجامد.

وی با بیان اینکه نظارت بر درج قیمت ها بر روی کالاها از مواردی است که باید به صورت ویژه پیگیری شود، تاکید کرد: طی برگزاری مانوری نمادین به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اولویت مهم کاری استان از منظر عالی ترین مقام اجرایی دولت در سمنان

سه اولویت مهم کاری استان از منظر عالی ترین مقام اجرایی دولت در سمنان