مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 20:452022-01-08ورزشي

استان سمنان یک دست آبی شد


استاندار سمنان از گسترش رنگ آبی کرونایی به شهرستان های هشتگانه این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش مدافعان سلامت و همکاری های اقشار مختلف مردم، - تمامی شهرستان های استان سمنان در وضعیت رنگ بندی آبی کرونایی قرار دارند.

سید محمدرضا هاشمی، با تقدیر از تلاش های کادر پزشکی و درمان استان، از زحمات و همراهی های اصناف و کسبه تقدیر و اظهار کرد: با وجود بهبود شرایط کرونایی در استان، رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت های طرح شهید سلیمانی، بهترین راه مبارزه با ویروس و رعایت پروتکل ها و تشویق مردم به استفاده از تزریق دُز سوم واکسن است.

وی افزود: کل استان سمنان و تمامی شهرستان های استان در حال حاضر در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند اما لازم است تا تدابیر لازم در ورودی های استان وجود داشته باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان با استفاده از ظرفیت های موجود، موظف و مکلف هستند تا در راستای اجرای مطلوب طرح مدیریت هوشمند کرونا گام بردارند.

استاندار سمنان با تقدیر از رعایت پروتکل های بهداشتی در هیات های مذهبی در ایام فاطمیه، گفت: نظارت بر ورزشگاه ها، نانوایی ها و همچنین پاساژهای خرید به صورت ویژه در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان با قدرت در دستور کار قرار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان یک دست آبی شد

استان سمنان یک دست آبی شد