مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 09:152022-01-08سياسي

سردار سلیمانی باید برای همگان الگو باشد


امروز ترس دشمن از نام شهید سلیمانی به مراتب از حضور فیزیکی او شدیدتر شده و ما نیز باید از شهید سلیمانی الگو بگیریم و پای انقلاب و نظام بمانیم.

- کازرون - فرمانده سپاه کازرون گفت:امروز ترس دشمن از نام شهید سلیمانی به مراتب از حضور فیزیکی او شدیدتر شده و ما نیز باید از شهید سلیمانی الگو بگیریم و پای انقلاب و نظام بمانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد الزهرا (س) روستای سیف آباد کازرون ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت شهید سلیمانی گفت: شهدا حاضر و ناظر بر اعمالمان هستند.

وی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره 13 شهید والامقام روستای سیف آباد و شهدای گمنام تازه تفحص شده افزود: شهدای عزیز تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس که یک مشت استخوان تفحص شده دارند و خانواده هایی که 40 سال چشم انتطاری می کشند امروز شهر و روستاهایی ما را با عطر خود عطرآگین نموده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون ادامه داد: روستای سیف آباد از اولین روستاها در اعزام نیرو و کمک رسانی به مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس می باشد که امروز مردم و خصوصاً جوانان روستا باید به خوبی از آن پاسبانی و مراقبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی باید برای همگان الگو باشد

سردار سلیمانی باید برای همگان الگو باشد