مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 05:002022-01-08سياسي

70 درصد کسب وکارها وارد فضای مجازی می شود


دبیر سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اردبیل و عضو کمیسیون بلاک چین و رمزارز نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: به اعتقاد بنده در آینده نزدیک بالای 70 درصد از کسب وکارهای ما رسماً وارد فضای مجازی خواهد شد.

- مجید نصیرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کسب وکارها در آینده نزدیک از حالت سنتی خود کاملاً جدا شده و باعث رکود کسب وکارهای سنتی خواهد شد و بشر امروزی با صرف زمان و هزینه کمتر استقبال بیشتری از این حوزه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد تحول اساسی در عرصه کسب وکارهای آنلاین خواهیم بود، افزود: تلفیق این حوزه با رمز ارزها در بستر بلاک چین انقلاب جدیدی از تکنولوژی را رونمایی خواهد کرد و مردم با استفاده از تکنولوژی متاورس به کمک یک هدست واقعیت مجازی با تکیه دادن در صندلی خود در منزل بدون محدودیت زمانی و مکانی در فروشگاه های آنلاین سرتاسر دنیا قدم خواهند زد و از بازدید و خریدهای خود نهایت لذت را خواهند برد.

این فعال حوزه فناوری اطلاعات بیان کرد: این حوزه نه تنها در بحث خریدوفروش آنلاین بلکه در حوزه های گردشگری و پزشکی و بسیاری از حوزه های دیگر انقلابی ایجاد خواهد کرد.

نصیرزاده با اشاره به اینکه در درجه اول باید فرهنگ استفاده از تکنولوژی در جامعه همه گیر شود، ادامه داد: قطعاً این کار نیازمند همکاری دولت ها و فعالین این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد کسب وکارها وارد فضای مجازی می شود

70 درصد کسب وکارها وارد فضای مجازی می شود