مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 دی 1400 ساعت 01:402022-01-07حوادث

بازسازی جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم/منتظر مستندات مرگ «باران» هستیم


مدیر باغ وحش ارم اضمن اشاره به بازسازی جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم گفت: با مرکز نگهداری سوییت واترز کنیا نامه نگاری های لازم را برای ارسال مستندات و فیلم نزاع «باران»با دیگر شامپانزه ها انجام داده ایم ولی هنوز این مدارک را دریافت نکرده ایم.

- بازسازی جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم/منتظر مستندات مرگ باران هستیم مدیر باغ وحش ارم اضمن اشاره به بازسازی جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم گفت: با مرکز نگهداری سوییت واترز کنیا نامه نگاری های لازم را برای ارسال مستندات و فیلم نزاع باران با دیگر شامپانزه ها انجام داده ایم ولی هنوز این مدارک را دریافت نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اواخر اردیبهشت سال96 بود که در باغ وحش ارم تهران، بچه شامپانزه نارسی از مادر جوانش متولد شد که به علت جوانی و نداشتن تجربه زایمان و اختلالات روحی توانایی نگهداری از این بچه شامپانزه را نداشت و در همان بدو تولد به این بچه شامپانزه آسیب وارد کرد سپس به مدت سه سال تحت مراقبت های شخصی قرار گرفت اما دوباره به باغ وحش ارم بازگردانده شد.

این بچه شامپانزه معروف به باران در جایگاهی جداگانه نگهداری می شد.

این وضعیت برای شامپانزه ها که ذاتا اجتماعی هستند و به صورت گله ای زندگی می کنند، مناسب نیست و پس از انتقادهای وارد شده به محل نگهداری شامپانزه ها در باغ ارم و نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم/منتظر مستندات مرگ «باران» هستیم

بازسازی جایگاه شامپانزه های باغ وحش ارم/منتظر مستندات مرگ «باران» هستیم