مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:302022-01-07سياسي

مسئولان دولتی امانتداری و راستگویی را میزان قرار دهند


امام جمعه موقت شهرستان نمین به وفای عهد و پیمان اشاره کرد و گفت: مسئولان دولتی باید امانت داری و راستگویی را میزان قرار داده و نسبت به عهد و پیمانی که بسته اند امین و پایبند باشند.

- ، حجت السلام ولی نظرپور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: عمل به عهد و پایبندی بر قول یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش دولت ها در میزان تقویت اعتماد فی مابین ملت و دولت است که این اعتماد باید دو طرفه بوده و هرگز در پی تحقق خواسته های فردی و خصوصی نباید عایدات یک ملت را نادیده گرفت.

وی افزود: اصل پیام انقلاب این است که مردم را نجات دهد و یکی از دست آوردهای بزرگ این انقلاب این است که به کسی نمی گویند چرا دین داری می کنید ما باید قدر این نعمت ها و دست آوردها را بدانیم خطیب جمعه نمین به مشکلات جامعه اشاره و بیان کرد: سختی و مشکلات وجود دارند ملت باید این سختی ها را تحمل کنند و مسئولین نیز در تلاش باشند مشکلات جامعه را حل کنند چرا که وظیفه ما خدمت به مردم است.

حجت الاسلام نظرپور همچنین به سیره ناب اهل بیت (ع) اشاره و تصریح کرد: فاطمه زهرا (س) در آخرین ساعت های وداع به امیرالمؤمنین (ع) فرمودند که 3 چیز را در زندگی هیچ وقت نداشتیم در طول زندگی مشترک هرگز به تو دروغ نگفتم و خیانت نکرده ام و هیچگاه با تو مخالفت ننموده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان دولتی امانتداری و راستگویی را میزان قرار دهند

مسئولان دولتی امانتداری و راستگویی را میزان قرار دهند