مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 11:052022-01-07سياسي

از این پس ایران یکپارچه سلیمانی خواهد بود


امام جمعه رشت، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب حتی از اسم و تصویر و تندیس سردار سلیمانی نیز هراس دارند، خاطرنشان کرد: از این پس ایران اسلامی یکپارچه سلیمانی است.

- آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به دشمنی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی، اظهار کرد: بیش از 40 سال است که ملت ایران در مقابل تمام توطئه های استکبار علیه انقلاب ایستادگی می کند و روز به روز قوی تر می شوند.

امام جمعه رشت، هدف استکبار از برنامه ریزی های راهبردی علیه جمهوری اسلامی را از بین بردن نظام دانست و افزود: بعد از پیروزی انقلاب تا امروز دشمنان یک لحظه از اجرای اهداف شوم سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی خود در منطقه دست برنداشته اند تا به نظام ما ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، مذاکرات هسته ای را جلوه جدید دشمنی استکبار با نظام و ملت ایران دانست و تصریح کرد: غرب از طریق مذاکرات به دنبال تحمیل خواسته های استکباری خود بر ایران است و فقط به برجام هسته ای بسنده نخواهد کرد.

وی مقام معظم رهبری را سکاندار کشتی انقلاب دانست و عنوان کرد: با هدایت و درایت رهبر انقلاب و بصیرت و حضور در صحنه ملت ایران هرگز از خط انقلاب خارج نخواهیم شد و سازش با استکبار را نخواهیم پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از این پس ایران یکپارچه سلیمانی خواهد بود

از این پس ایران یکپارچه سلیمانی خواهد بود