مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 18:502022-01-06سياسي

مراسم شب شهادت حضرت فاطمه در سی سخت+تصاویر و فیلم


مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با شور و شوق فاطمی در محل مسجد جامع با حضور امام جمعه شهر سی سخت، امام جمعه مارگون و سایر مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با شور و شوق فاطمی در محل مسجد جامع با حضور امام جمعه شهر سی سخت، امام جمعه مارگون، فرمانده سپاه ناحیه دنا و آحاد مردم برگزار شد.

  حجت الاسلام خواجه پور امام جمعه مارگون گفت: راستگویی و امانت داری دو اصلی است که در اسلام تاکید زیادی بر آن شده است، پیامبر (ص) بر صداقت و راستگویی تاکید فراوان دارد آفت زبان دروغگویی است اگر کذب در زندگی رخنه کرد زندگی از هم می پاشد اگر دروغ بین زن و مرد افتاد زندگی از هم می پاشد یکی آمد خدمت پیامبر که مرا نصیحت کن، سه بار فرمودند زبانت را حفظ کن در قیامت جهانیان دور شیطان را می گیرند و می گویند ما را فریب دادی شیطان دعای ندبه را اگر خوب دقت کنیم متوجه می شویم که امام زمان چه می خواهد.

وی گفت: امام زمان می خواهد دین اسلام را اجرایی کند ما هم وظیفه داریم دین خدا را حفظ کنیم وظیفه داریم که اختلافات را کنار بگذاریم امام زمان برای همین می خواهد بیاید امام زمان منتقم خون ابا عبدالله است ما هم باید در این راه قدم برداریم  و اماممان را یاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شب شهادت حضرت فاطمه در سی سخت+تصاویر و فیلم

مراسم شب شهادت حضرت فاطمه در سی سخت+تصاویر و فیلم